Subject: Vs: Kutse osalema uurimistöö konkursil - pakkumise esitamise uus tähtaeg 8. juuli 24
From: Tõnn Talpsepp <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Reelika Vahopski", "Janno Veskimets"
Date: Mon, 8 Jul 2024 18:59:31 +0300

Tere

Saadan TalTechi majandusanalüüsi ja rahanduse instituudi uurimisgrupi
sooviavalduse osalemiseks uurimistöö konkursil kinnisvarapoliitika
andmepõhiseks juhtimiseks.

Lisatud on uurimisgrupi nägemus uurimistöö sisust, tähtaegadest ning
tingimustest. Samuti on dokumenti lisatud muu nõutud info konkursil
osalemise jaoks. Palun andke teada, kui vajate antud või täeindavat infot
mõnel teisel kujul või formaadis.

Parimat
Tõnn Talpsepp
  _____

Saatja: Janno Veskimets <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 1. juuli 2024 10:41
Koopia: Reelika Vahopski <[email-masked]>
Teema: Kutse osalema uurimistöö konkursil - pakkumise esitamise uus
tähtaeg 8. juuli 24

Tere!

Meile laekusid palved pikendada uurimistöö konkursi pakkumise esitamise
tähtaega.

Uus pakkumise esitamise tähtaeg on 8.juuli kella 23.59 .

Info ja materjal on jätkuvalt dubleeritud veebis:

https://www.fin.ee/riigihaldus-ja-avalik-teenistus-kinnisvara/riigi-kinnis
vara/strateegia

Lugupidamisega

Janno Veskimets

 <http://www.fin.ee/>  <http://>

Janno Veskimets

nõunik | Riigihalduse osakond

58851363 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn | www.fin.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.